23-09-2008

To Do!

Tråden hvor man kan meldes hvad der mangeler ved bittert.nets forum:

Understøttelse af links (tags knap)
Understøttelse af billeder (tags knap)

10:06
Skrevet af Hegelund
Forum: Fri debat
Kasper TranzKasper Tranz

Ja, det er også en af de ting jeg skal have lavet...

Fødselsdag: yyyy-mm-dd f.eks. 1984-04-25

Hvorfor sådan et crappy format? jah, bl.a. fordi Operas dato-vælger-kontrol leverer det format... Opera har kontrol over alle mine beslutninger Ked

FauerbyFauerby

Kan du ikke lave mit Bruger navn om, så det er med Stort Fauerby istedet for det nuværende fauerby. Det ser sjusket ud.

WhateverWhatever

Har prøvet det format... fejler

WhateverWhatever

Edit:
Mig der fejler.

WhateverWhatever

hvad med et forum feed?

Kasper TranzKasper Tranz

hmmm... Det ser ud til, at der er en del der skal laves, før det virkelig bliver godt. Men det tager jo tid, og det har jeg masser af, så det er jo fint. Fun
Skal dog også igennem koden på Dalsgaarden.dk - har netop indset en ny og smartere måde, hvorpå jeg kan anvende kurven. Med ret begrænsede ændringer i kurvens opbygning blev alting pludelig meget smartere. Det kan gøre det lettere i mange tilfælde, så kan koden blive reduceret lidt og måske endda blive smuk...
Noget man naturligvis skulle have indset fra starten, men sådan fungerer det jo sjældent, og det er jo også lækkert, når man bliver klogere.
Der er også lavet en række funktioner, som senere har vist sig at være unødvendige - vi ville ikke bruge dem alligevel. Ved at fjerne dem, kan der spares en milliard kontrolpunkter og gøre koden mere overskuelig.

Dalsgaarden er umiddelbart første prioritet, men det burde nu heller ikke tage, så lang tid. På den anden side er det jo ret vigtigt, at alting virker efter ændringerne, så der skal en del testning til også.

Men så er det jo fint jeg kan gå tilbage til dette indlæg når www.dalsgaarden.dk er rekodet.

MeyerMeyer

Hey

Det er ikke muligt at ændre sit kodeord, jeg har i hvert fald ikke kunne finde det, og det er pænt irriterende når man først en gang har glemt det, og fået tilsendt et nyt.
Jeg magter ikke kodeord med så mange mærkelige tegn. Det ligner noget fra en Asterix tegneserie når der er en der bander..

Kasper TranzKasper Tranz

Nåh ja...
Kan jeg godt huske du sagde. Men for fanden brug dog den samme kode til alt - så glemmer du den ik!

Koden bliver alligevel gemt i et Hashed format: en.wikipedia.org/wiki/Cryptographic_hash_function så jeg kan ikke se den.

Men jeg skal nok lige huske at få kigget på det.

Kasper TranzKasper Tranz

Så skulle du kunne ændre din kode.

bittert.net/bruger

Mangler lige at oversætte fejlbeskederne til dansk, men det tror jeg du overlever.

Det var ret let at tilføje - det har vel taget 10 min. :)

HegelundHegelund

Koden bliver alligevel gemt i et Hashed format: en.wikipedia.org/wiki/Cryptographic_hash_function så jeg kan ikke se den.

Prøv lykken Wink
gdataonline.com/seekhash.php

Hvad sker der i ørigt for Citér funktionen i allerede oprettede postes, fungere sgu da ikke...
Side 5 af 6 Navigation: 1 2 3 4 5  ... 
Advarsel!
Intet indlæg fundet

Du kan ikke oprette indlæg

Du skal være logget ind for at kunne oprette et indlæg.
Hvis du ikke har oprettet en bruger endnu, skal du gøre det først.

Log ind | Opret bruger