08-10-2013

Forskel på mit og dit

Jeg har været udsat for på det sidste at folk stjæler fra min have og garage og bare tager ens ting. Vi bor på en vej der ender blindt, og derfor kan man ikke lade være med at tænke på, om det er naboen som altid smiler til en. Det er træls at have den fornemmelse og utryghed.
Når folk ikke ved hvem der er deres og mit, så bliver jeg sur.

At stjæle det er utilgiveligt og er respektløst. At tage nogle ting fra andre og bare tænke de nok er forsikret så de får en ny, det er simpelthen så irriterende. Jeg er forsikret, men når jeg kommer ud og vil tage min cykel på arbejde, så kan jeg ikke bare købe en ny, så må man til at igennem forsikringen og der går langtid før man får en ny cykel, som ikke er den samme.
Jeg kommer også for sent på arbejde pga nogen vil have en cykel som de kan køre på i Polen.
Jeg ved godt jeg er fordomsfuld når jeg Skriver at cyklen er i Polen, men når mange på vejen mangler deres cykler, så er det nærliggende at tro den er smidt i en varevogn, som har nummerplade fra et østeuropæisk land.

10:30
Skrevet af Fauerby
Forum: Fri debat
Kasper TranzKasper Tranz

Ja, jeg fik jo min cykel stjålet, og med den måde den var låst på, har det helt sikkert ikke bare været en der lige ville have et lift hjem fra byen.

Det har krævet både værktøj og en bil. Polen er en oplagt destination.

Men det er da lidt sindsygt, hvis noget stjæler fra din have og har gjort det flere gange. Kan du ikke sætte et kamera op? Et Go Pro måske? Du må jo gerne filme din egen have.
Advarsel!
Intet indlæg fundet

Du kan ikke oprette indlæg

Du skal være logget ind for at kunne oprette et indlæg.
Hvis du ikke har oprettet en bruger endnu, skal du gøre det først.

Log ind | Opret bruger