18-11-2009

Ny mobil - SE W995

I dag (eller nu er klokken godt nok lidt over 1, så teknisk set var det jo i går) bestilte jeg en ny mobil hos Telmore.

Jeg har bestilt en Sony Ericsson W995. Har fået nok af smarte langsomme touch screens. Den her har kan mange af de samme ting som min gamle HTC. Den har GPS, så jeg kan finde vej og kan også måle mine cykelture. Den er helt sikkert bedre til musik, så jeg behøver ikke mp3-afspiller ved siden af. Den har port til alm. mini-jack.

Håber jeg bliver glad for den.

Jeg tjekkede om Elgiganten kunne gøre det billigere end Telmore, men det magtede de ikke. Hos Telmore blev det 2.799.

01:12
Skrevet af Kasper Tranz
Forum: Fri debat
fauerbyfauerby

2799 kr. Er det med håndjern eller købte du den uden abonnement?

Hvilken farve har du valgt.
Du har vel valgt Nicolaj vammels farve, eller er du mere til den mørke side?

Du kunne da godt ligge et billede ind, så skulle jeg ikke til at på google for at se hvad det var for en lækker sag du har anskaffet dig.
Skub op mobil ser fed. Jeg glæder mig til at læse anmeldelsen

WhateverWhatever

Hvorfor blogger du i forummet? Og hvorfor går du i Elgiganten - de forpulede aber!

Sig lige til hvis du bliver glad for den.

Kasper TranzKasper Tranz

Arh! Mange spørgsmål!
#2 Whatever:
Hvorfor blogger du i forummet? Og hvorfor går du i Elgiganten - de forpulede aber!

Sig lige til hvis du bliver glad for den.

Ja, kan godt se du ikke kan li Elgiganten, men det var der HTCen var billigst i sin tid. Denne gang har jeg jo købt hos Telmore - det er der vel ikke noget galt i.

Grunden til jeg skriver her i Forummet var egentlig at det bare lige skulle være en hurtig lille info - så kunne jeg skrive et rigtigt indlæg senere, når jeg havde fundet ud af, hvad jeg synes om den.

#1 fauerby:
2799 kr. Er det med håndjern eller købte du den uden abonnement?

Hvilken farve har du valgt.
Du har vel valgt Nicolaj vammels farve, eller er du mere til den mørke side?

Du kunne da godt ligge et billede ind, så skulle jeg ikke til at på google for at se hvad det var for en lækker sag du har anskaffet dig.
Skub op mobil ser fed. Jeg glæder mig til at læse anmeldelsen

Den er købt uden håndjern - med mit enormt sparsomme forbrug var der alt for lidt at vinde ved det.

Har købt den i sølv - kan godt se der mangler et billede, men det var jo netop bare et hurtigt forum-indlæg Smil

Billede

Nå, jeg må hellere gå i seng...

fauerbyfauerby

Har du Fået mobilen, eller venter du stadig på den?

WhateverWhatever

Jeg skal jo en eller anden dag inden for de næste 5-10 år have en ny mobil fremfor at lade mine forældre betale tlf-regningen på 8. år i træk. Så jeg forventer en udførlig rapport snarest, så jeg ved om jeg skal købe en Sony Ericsson W995.

Kasper TranzKasper Tranz

Nåh, jamen jeg har fået den. Den er super fin - jeg er allerede glad for den. Har ikke prøvet alle features endnu, men jeg er ret sikker på jeg er/bliver tilfreds med mit køb.

Kasper TranzKasper Tranz

#5 Whatever:
Jeg skal jo en eller anden dag inden for de næste 5-10 år have en ny mobil fremfor at lade mine forældre betale tlf-regningen på 8. år i træk. Så jeg forventer en udførlig rapport snarest, så jeg ved om jeg skal købe en Sony Ericsson W995.

Det er godt det ikke haster så...
Advarsel!
Intet indlæg fundet

Du kan ikke oprette indlæg

Du skal være logget ind for at kunne oprette et indlæg.
Hvis du ikke har oprettet en bruger endnu, skal du gøre det først.

Log ind | Opret bruger