26-11-2008

Madsen og Ellerik er strandet i Thailand

Har lige fået at vide af Line, at Mads og Ellerbæk er strandet i Thailand pga. demonstrationerne

De skulle være blevet indkvarteret på et hotel, så der skulle være styr på det. Der skal de så vente og håbe på at situationen ændrer sig, så de kan komme hjem.

Måske bliver deres ferie på den måde forlænget, og det er vel slet ikke så ringe igen - selvom de jo nok hellere hjemad.

22:16
Skrevet af Kasper Tranz
Forum: Fri debat
FauerbyFauerby

Jeg har snakket med Ricki, som bor i Bangkok. Han siger det er lidt vildt, og han har aldrig set befolkningen så vilde.
De plejer at være stille og rolige.
Han siger også at de er skide korrupte.
En politimand kan godt bestikkes, så om der er demokrati, det ved jeg ikke rigtig.
Jeg håber da også de snart kommer hjem.
Bare de kommer hjem før nytår, så de kan komme med til fest Fun
Vi må da håbe de har gaver med hjem SmilSmilSmil

FauerbyFauerby

Jeg tror de har det godt. De har været til julefrokost i Bangkok. De mangler ikke mad. Se hvor glade de er.
ekstrabladet.dk/kup/rejser/article1091671.ece
Som jeg altid har sagt så er Ellerbæk utroværdig. Han har oplyst at han er 29 år gammel. Hmmm...
Det næste bliver vel at Mads og Ellerbæk siger de er fra Odense Hmmm....
Jeg tror vi skal have en alvorlig snak med dem når de kommer hjem.
Hvad er der galt med at være fra smilets by?

Kasper TranzKasper Tranz

Tror nu nærmere det er journalisten fra EB der har fået lige rigeligt med juleøl og derfor ikke kan huske, hvad der er blevet sagt og ikke kan læse sine sparsomme noter.

Men ja, de ser da ud til at have det fint.

FauerbyFauerby

Du har da ret det er journalisten der har drukket lidt for meget snaps. Det er bare lidt sjovt, at en journalist kan lave så mange fejl på så få linjer.
Vi glæder os til at se dem igen.

Kasper TranzKasper Tranz

Sidste nye er vist, at de nu har fået en billet til et fly fredag fra den militærlufthavn, som flere andre på det seneste også har anvendt i forbindelse med hjemrejsen.

Intet er dog sikkert, så vi skal nok ikke regne med noget eller arrangere den helt store hjemkomstfest.

FauerbyFauerby

En hjemkomstfest kan man da altid holde ØlFun

HegelundHegelund

Yes så er vi kommet tilbage til lille Danmark.
Havde en del besvær med China airlines, og vores billeter blev ændret fire gange undervejs.
Men det endte med at vi fløj fra Chang Mai (lige en bustur på 8 - 9 timer fra Bangkok).

Under alle omstændigheder er det fandeme rart at værre hjemme igen!

Kasper TranzKasper Tranz

Velkommen hjem!

Men var det en god tur ellers?

FauerbyFauerby

Håber I havde en god tur, også selvom den varerede lidt længere end I havde regnet med.

HegelundHegelund

Ja super fed tur...
fik drukket en masse billig wiskey, set ping pong show, dykket og spillet pool.Fun
Advarsel!
Intet indlæg fundet

Du kan ikke oprette indlæg

Du skal være logget ind for at kunne oprette et indlæg.
Hvis du ikke har oprettet en bruger endnu, skal du gøre det først.

Log ind | Opret bruger